Friday, June 21, 2013

Takdir sudah Muktamad

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera

Penat betul mingu ni. Macam-macam kene buat dengan  sukan na dekat. Nasib baik aku x masuk pape acara. Kawan-kawan lain semua kene paksa masuk,,sian diaorang. Projek mingu ni paling banyak. Keje petempatan, laporan untuk petempatan dan benda terpakai, folio pas uh sibuk dengan na sukan. Memang kelam kabut aku sejak kebelakangan ni.

Naz pula suka men2 ngan aku,,,geram betul. Sabar je lah, ape boleh aku buat.
Just uh je aku na luahkan.Naty aku rajin update citer baru dan korang jangan lupe follow aku.


Mutiara  Kata--“1- Rasulullah bersabda :“ Barangsiapa menunjukkan suatu kebaikan, maka baginya seperti pahala yang melakukannya” (HR. Muslim) 2- Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu akan menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) sedangkan harta terhukum. Kalau harta itu akan berkurang apabila dibelanjakan, tetapi ilmu akan bertambah apabila dibelanjakan.(Sayidina Ali bin Abi Thalib)”

Peribahasa--“Bagai tikus jatuh ke dalam gudang beras. Maksudnya : Apabila mendapat untung besar, diam sahaja dan tidak memberitahu orang lain.”

No comments:

Post a Comment